2009-03-23

En vanlig morgon i Winschoterdiep

Jag vaknar upp efter en helt natts sömn (yes! har inte hänt på två veckor) och sätter på datorn. I facebookinkorgen ligger ett mail från en Mexikansk kompis från en annan sektion i studenthuset med en länk till ett event. Jaha, fest i mitt kök IGEN, från klockan tio med drygt 150 inbjudna. Arrangerat av en kille från en annan sektion långt borta, för en annan kille från något annat kök. Detta kök/allrum ligger fem meter från min dörr. Ska man hata eller älska?

2 kommentarer:

  1. Det händer ju nåt i alla fall! Gotta love Facebook för det!

    Men hur i hela får man plats med 150 pers i ett kök?

    SvaraRadera
  2. Köket är för ca 30 pers och det ligger i allrum i anslutning, så det är nemas problemas. Vi råkade träffa den random greken som fyllde år på supermarketen och eftersom vi alla pratat med honom i några minuter någon gång ute blev vi inbjudna. Det var inte alltför hot hip and happening dock, men som jag sa "Jag hör ju ändå hela festen från mitt rum, så jag kan ju lika gärna joina".

    SvaraRadera