2009-03-19

Halvvägs till 30

Ska snart uppdatera här med lite mer bilder och annat skoj, men det hinner jag inte just nu. Tills imorgon har jag massa skit att läsa och skriva men efter det har min fakultet reading week, a k a inga lektioner! Wünderbar! Min Uppsalalklasskompis från Ryssland kommer hit och hälsar på, kul!

Min födelsedag var underbar och... lång. Vi var ju givetvis ute på St Patricks Day, iklädda grönt och inne på en Irish pub fylld till bristningsgränsen. Efter midnatt var det ju min födelsedag vilket alla på ett eller annat sätt verkade få reda på, vet inte hur många människor jag skulle grattis-kindpussas med. Riktigt kul kväll, ramlade i säng vid femsnåret. Efter för lite sömn var det bara att sätta fart igen, onsdag är min mardrömsdag med fem timmar föreläsning i sträck, men det gick bra. På kvällen kom 15-20 av mina vänner (bestämde mig för att vara lite selektiv i mitt facebookevent och bara bjuda in folk jag känner bra eftersom jag inte har råd att köpa dyr tårta till mer än 30, kanske var lite dumt med tanke på att flera jag inte bjöd in bor här...). Det blev iaf en trevlig kväll, och efter två drog vi in till stan för att dansa lite. En mycket lyckad födelsedag alltså. Nu måste jag kila, ska in till stan och fika, och ignorera skolarbete.

1 kommentar:

  1. Av rubriken att döma är du mycket yngre än jag trodde :p Låter som en mkt lyckad födelsedag!

    SvaraRadera